Monday 11 November 2013

SARE Homes basks in realty awards glory


We at SARE Homes truly believe “Next to excellence is the appreciation of it”. It gives us immense pride to share with you a whole new set of awards added to our 'Hall of Fame'.



SARE Homes won accolades at Assocham India Real Estate Excellence Awards, Observer Dawn IRA (Indian Realty Awards) and Silicon India Chennai Real Estate Awards 2013. The company gained recognition in these events and even stood out as a premium, eco-conscious developer.



Below is the list of awards:
- ASSOCHAM India Real Estate Excellence Awards:
Best residential property in Gurgaon



- Observer Dawn IRA (Indian Realty Awards):
Realty Mogul of the Year – SARE Homes
Best Project of the Year (Residential) – Club Terraces
COO of the Year – Mr. Vineet Relia
Best Media Campaigner of the Year – Ms. Divya Pall



- Silicon India Chennai Real Estate Awards 2013:
Integrated Township of the Year South Chennai – SARE Crescent ParC, OMR
Environment Friendly Project of the Year South Chennai – MeadowVille




We continuously strive to deliver excellent quality and services to our customers and help them build their own dream home. 

Know more here.

3 comments:

  1. سفر با هواپیما علی رغم ویژگی های خاصی که همچون راحتی و کمی زمان سفر را به همراه دارد، اما مخاطراتی نیز همیشه همراه آن وجود داشته که طبیعتا اصلی ترین آن نیز سقوط است؛ سقوطی که احتمال زنده ماندن افراد در آن همواره بسیار کم بوده است. مهمترین اخبار ترکیه از دیروز که احتمالا شما هم درباره آن شنیده اید، سقوط هواپیمای ترکیه ای بوده است! روز گذشته هواپیمای مینا باشاران به همراه ۱۰ سرنشین دیگر در شهرکرد سقوط کرد که متاسفانه در این حادثه همه سرنشینان جان خود را از دست دادند!
    از آخرین حوادث هوانوردی که در کشورمان رخ داده است می توان به برخورد هواپیمای ATR-۷۲ هواپیمایی آسمان به کوه در یاسوج یا سقوط جت شخصی مینا باشاران، دختر کارآفرین مطرح ترکیه ای در ایراناشاره کرد که متاسفانه در هر دو حادثه تمامی سرنشینان و خدمه جان خود را از دست دادند!
    بی جهت نیست که پیش از آغاز نوروز ۹۷ پیش فروش بلیط قطار و بلیط اتوبوس برای سفرهای نوروزی با استقبال بسیار گسترده ای از سوی مسافران مواجه شد. در مقالهای که تقدیم حضور شما شد، هدف اصلی ما موضوع بررسی برتری های استفاده از اتوبوس و قطار نسبت به هواپیما بود؛ اما قاعدتا این موضوع به معنای عدم نیاز به استفاده از هواپیما نیست و نباید از نقش این وسیله حمل و نقل مدرن و پر سرعت نیز برای جابجایی افراد در میان شهرها و کشورهای مختلف غافل شد.
    در پایان گفتنی است که پدر مینا باشاران چند ساعت پیش وارد کشورمان شد تا خود را در اسرع وقت به محل حادثه در شهرکرد برساند!

    ReplyDelete
  2. آورد و برای مردم عادی که هزینه بلیط قطار و بلیط هواپیما سنگین است، اتوبوس را میتوان بهترین انتخاب دانست و نکته آخر اینکه در سال های اخیر اتوبوس های امن، پرسرعت و حتی لوکس پا به بازار گذاشته، سریع ترین اتوبوس دنیا و در یک کلام هم ادامه خواهند داد و استقبال مردم نیز از آنها بیشتر و بیشتر خواهد شد. بدون شک قطارهای هیدروژنی، جایگزینی مناسب برای قطارهای دیزلی خواهند بود. به هر حال سریع ترین اتوبوس با قطار هیدروژنی بالاخره آمدند مطمئنا

    ReplyDelete
  3. لندن، پایتخت انگلستان یکی از بزرگترین، پر ترددترین و معروف ترین فرودگاه های جهان به نام هیثرو (یا هیترو) را در اختیار دارد؛ فرودگاهی که همواره از آن بعنوان یکی از برترین فرودگاه های سراسر جهان نام برده می‌شده است. در ادامه در معرفی معرفی فرودگاه هیثرو با ما همراه باشید.
    در ادامه با معرفی فرودگاه بین المللی ابوظبی با ما همراه باشید.
    هواپیمای بوئینگ 737 یکی از هواپیما های این شرکت بزرگ است که ویژگی های خاصی دارد. برای اطالاعات بیشتر در مورد معرفی کامل هواپیمای بوئینگ 737 با ما همراه باشید.
    در این مقاله قصد داریم تا در مورد هواپیمایی نسیم و هر آنچه باید در مورد آن بدانید بنویسیم. با معرفی هواپیمایی نسیم همراه باشید
    عضویت در مجامع معتبر هوایی جهان مانند یاتا، گسترش شبکه پروازی، ساخت آشیانه ها، جذب و آموزش نیروی متخصص، نرخ صعودی جا به جایی مسافر و ساخت کارگاه های متعدد مهندسی تعمیرات از جمله نتایج مهمی هستند که معرفی هواپیمایی آسمان با توجه به 2 هدف اصلی خود به آن ها دست پیدا کرده است

    ReplyDelete